
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Renault“ tęsia pasaulinį „Logan“ projektą
Vos spėjusi pasirašyti susitarimą dėl „Logan“ gamybos Indijoje „Renault“ pranešė ketinanti pasiūlyti šį kuklų modelį ir kitoms besivystančioms rinkoms. „Logan“ pasaulinės programos vadovas Gerardas Detourbetas ieško vis naujų šalių, kuriose būtų galima gaminti arba importuoti „Logan“ automobilius ir siekia, kad šiuo modeliu būtų prekiaujama visame pasaulyje. Š iuo metu G.Detourbetas tiria galimybes pasiūlyti „Logan“ Tailandui, Malaizijai bei Pietų Afrikos valstybėms.
Š alių, kuriose artimiausiu metu bus pradėta kodiniu pavadinimu X90 žinomo „Logan“ gamyba, vis daugėja. Pirmieji „Logan“ nuriedėjo nuo „Renault“ Rumunijos padalinio „Dacia“ konvejerio, dar šiemet jis bus pradėtas gaminti Rusijoje, Maroke bei Kolumbijoje, o 2006-2007 m. turėtų pasirodyti Irane, Indijoje, Brazilijoje ir Meksikoje pagaminti „Logan“. Š io kuklaus automobilio debiutas Kinijoje buvo atidėtas dėl sulėtėjusio rinkos augimo, perteklinių pajėgumų bei vyriausybės daromų kliūčių. Dabar planuojama, kad Kinijoje „Logan“ pasirodys 2007 arba 2008 m.
Plėsdama „Logan“ gamybą „Renault“ naudosis ir savo partnerio „Nissan“ gamyklomis. Pavyzdžiui, šis modelis bus gaminamas „Nissan“ gamykloje Meksikoje. Be to, G.Detourbetas mano, kad, nusprendus pasiūlyti „Logan“ Pietų Afrikos rinkai, būtų galima pasinaudoti netoli Keiptauno esančia „Nissan“ gamykla.
Prancūzijos gamintojas ir toliau didina „Logan“ pardavimų tikslus – 2001 m. buvo tikimasi per metus parduoti pusę milijono šių kuklių automobilių, o dabar „Renault“ planuoja, kad iki 2010 m. metiniai „Logan“ pardavimai gerokai viršys milijoną automobilių. Tokiu atveju jie sudarytų ketvirtadalį planuojamos „Renault“ pardavimų apimties.
Nebrangų besivystančioms rinkoms skirtą „Logan“ modelį sumanė ankstesnysis „Renault“ vadovas Louisas Schweitzeris. Pagal pirminę idėją, tai turėjo būti apie 5 tūkst. eurų (17 tūkst. Lt) kainuojantis sedanas, nes daugelis kitų Vakarų Europos gamintojų skurdžioms rinkoms siūlo daugiau nei 8 tūkst. eurų (28 tūkst. Lt) atsieinančius mažus automobilius.
„Logan“ gamybos planai Indijoje yra gana kuklūs – „Renault“ kartu su vietiniu visureigių, traktorių bei lengvų komercinių automobilių gamintoju „Mahindra“ tikisi per metus pagaminti 50 tūkst. automobilių. Indijoje gaminamų „Logan“ vairas bus dešinėje pusėje, o dalis jų bus eksportuojama į kaimynines šalis.
Tuo tarpu Irane „Renault“ rengiasi kasmet pagaminti po 300 tūkst. „Logan“. Irano naujų automobilių rinka yra šiek tiek mažesnė už Indijos, kur per metus parduodama daugiau kaip milijonas transporto priemonių, tačiau Irano rinka yra gan uždara, joje dominuoja du archajiškus modelius siūlantys vietiniai gamintojai, o Indijoje konkurencija yra labai didelė – čia veikia net 17 gamintojų. Be to, daugelis Indijoje veikiančių gamintojų – nuo vietinių „Tata“ ir „Maruti“ iki Japonijos „Suzuki“ ir Pietų Korėjos „Hyundai“ – konkuruoja būtent pigių automobilių segmentuose. „Hyundai“ planuoja pietrytinėje Indijos dalyje statytis naują 150 tūkst. automobilių per metus galinčią pagaminti gamyklą. Tokių atveju „Hyundai“ gamybiniai pajėgumai Indijoje pasiektų 400 tūkst. vnt. per metus.
„Renault“ ir „Mahindra“ Indijoje įkurs bendrą įmonę, kurios 49% akcijų valdys Prancūzijos gamintojas, o 51% atiteks Indijos bendrovei. Tokiu pat santykiu bus pasidalintos ir 125 mln. eurų (432 mln. Lt) siekiančios investicijos. Bendros įmonės vadovą skirs „Mahindra“, o „Renault“ rūpinsis inžinerija bei pirkimais. Pusę „Logan“ komponentų tikimasi įsigyti Indijoje – šioje šalyje savo filialus turi daugelis Vakarų Europos detalių tiekėjų, pavyzdžiui, „Visteon“, „Robert Bosch“, „Faurecia“ bei „Valeo“. „Logan“ varikliai bus importuojami išEuropos, o kėbulo komponentai ir sėdynės gaminami Indijoje. Plieną planuojama atsivežti išJaponijos ir Pietų Korėjos.
Indijoje „Logan“ bus gaminamas apie 500 km į šiaurę nuo Bombėjaus esančioje Nashiko gamykloje, kurios metiniai pajėgumai yra 150 tūkst. vnt. „Mahindra“ per metus čia pagamina 60 tūkst. „Bolero“ ir „Scorpio“ (Europoje vadinamo „Goa“) visureigių, todėl esant reikalui „Logan“ gamybą bus galima išplėsti.
„Renault“ taip pat žada pasinaudoti šioje gamykloje esančiu moderniu dažymo cechu, kurį įrengė Vokietijos tiekėjo „Behr“ padalinys „Duerr“.
Liepa 18, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Analize"
Parašykite komentarą