
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„MG Rover“ ir „Shanghai Automotive Industry“ sandėris patiria sunkumų
Didžiosios Britanijos automobilių gamintojo atstovai teigė, jog „MG Rover“ ir „Shanghai Automotive Industry Corp.“ (SAIC) susitarimui pasiekti dedamos visos pastangos. Nuo šių derybų baigties priklauso ir 6 tūkst. „MG Rover“ darbuotojų likimas.
„MG Rover“ valdančios „Phoenix Venture Holdings“ bendrovės vadovas Johnas Toweris teigė, kad siekiant išsaugoti sandorį ryžtamasi ir dideliems asmeniniams įsipareigojimams.
SAIC baiminasi, kad „MG Rover“ bankrutavus jai atiteks 400 mln. svarų sterlingų (2,012 mln. Lt) siekiančios skolos pensijų fondams bei kiti finansiniai įsipareigojimai. Manoma, kad iki šios savaitės pabaigos turėtų paaiškėti ar SAIC tęs derybas, ar pasitrauks.
SAIC grasina pasitraukti išderybų, jei J.Toweris ir kiti „MG Rover“ savininkai nepateiks papildomų finansinio saugumo garantijų.
Pagal „MG Rover“ pasiūlymą, SAIC valdytų 70% bendros įmonės akcijų, o likę 30% atitektų Didžiosios Britanijos gamintojui. Bendra įmonė per metus Kinijoje ir Didžiojoje Britanijoje pagamintų apie 1 mln. automobilių. Susitarimas su Kinijos gamintoju „MG Rover“ leistų atnaujinti modelių gamą, tuo tarpu SAIC atsivertų kelias į Europos rinką.
Didžiosios Britanijos simboliu tapusio „MG Rover“ istorija siekia 1905 m. 1990 m. šį gamintoją įsigijo BMW, o priešketverius metus už 10 svarų sterlingų (50 Lt) jis buvo parduotas „Phoenix Venture Holdings“.
Didžiosios Britanijos vyriausybė, baimindamasi, kad sužlugęs sandoris gali smarkiai padidinti bedarbių gretas, pasiūlė 100 mln. svarų sterlingų (503 mln. Lt) paskolą. „MG Rover“ žlugimas dar labiau pablogintų Didžiosios Britanijos, kaip automobilius gaminančios šalies, įvaizdį, nes praeitais metais „Jaguar“ sumažino gamybos apimtis ir atleido nemažai darbuotojų.
Tuo tarpu analitikai abejoja pernai prasidėjusių SAIC ir „MG Rover“ derybų sėkme. Anot jų, užsitęsusios derybos rodo dideles problemas. „MG Rover“ dar yra skolingas BMW 500 mln. svarų sterlingų (2,515 mln. Lt), kuriuos turi atiduoti iki 2049 m. arba anksčiau, jeigu pradėtų dirbti pelningai.
„Alchemy Partners LLP“ atstovas Jonas Moultonas šį sandorį vertina skeptiškai. Jis teigia nesuprantąs SAIC susidomėjimo nuostolinga ir didelių finansinių įsipareigojimų turinčia bendrove. „Alchemy Partners“ priešketverius metus atsisakė pirkti „MG Rover“.
Skolos pensijų fondams derybose dėl susijungimo ar įsigijimo tampa vis didesne problema – tai lėmė derybų dėl Didžiosios Britanijos mažmenininkų „WH Smith“ bei „Marks & Spencer“ įsigijimo žlugimą.
Balandis 8, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Analize"
Parašykite komentarą