
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Kia“ pagaliau sulauks daugiau dėmesio ir resursų
„Hyundai Motor“ valdybos pirmininko Chung Mong Koo, kurio šeima valdo „Hyundai“ grupę, sūnaus paskyrimas į „Kia Motor“ prezidento pareigas turėtų reikšti, kad „Kia“ pagaliau sulauks užsitarnauto dėmesio.
Užsienio investuotojai paprastai vengia tų Pietų Korėjos konglomeratų, kurie didžiausią dėmesį skiria juos kontroliuojančių šeimų interesams, tačiau 36 metų amžiaus Chung Eui paskyrimas, nepaisant jo kuklios patirties, sulaukė entuziastingo pritarimo. Po šio sprendimo „Kia“ akcijų kaina pakilo net 10%, o augimas nuo metų pradžios siekia 35% ir daugiau kaip tris kartus lenkia rinkos vidurkį. „Hyundai Motor“ akcijos per tą patį laikotarpį pabrango tik 2%.
„Dongwon Securities“ analitiko Suh Sung-moono teigimu, „Kia“ yra perspektyviausia išvisų „Hyundai“ grupės valdomų bendrovių, o papildomas dėmesys yra būtinas norint padidinti jos pelningumą. „Hyundai Motor“ išgelbėjo „Kia“ po 1998 m. Azijos finansinės krizės ir šiuo metu valdo 38,7% jos akcijų.
„Hyundai“ atstovas spaudai teigė, kad Chung Eui paskyrimas turėtų sustiprinti „Kia“ pozicijas ir pademonstruoti „Hyundai“ siekį padaryti „Kia“ stipria pasauline marke. Analitikai teigia, kad, siekdama pagelbėti „Kia“, „Hyundai“ galėtų sumažinti tiekiamų detalių kainas, prisiimti tyrimų bei diegimo išlaidas ir suteikti pirmumo teisę gaminant naujus modelius.
„KEB Commerz Investment Trust“ fondų valdytojas Choi Yonk-kyu teigė, kad dėl vietos rinkos atsigavimo bei puikių pardavimų užsienyje „Kia“ pozicijos vis stiprėja. Š iuo metu „Kia“ užima 23% Pietų Korėjos rinkos ir, „Reuters Estimates“ duomenimis, šiemet jos grynasis pelnas turėtų išaugti 3,3% iki 711 mln. dolerių (1,892 mln. Lt). 2006 m. „Kia“ pelnas turėtų augti dar sparčiau – iki 874 mln. dolerių (2,326 mln. Lt).
Naujasis „Kia“ prezidentas Chung Eui įsigijo 1% šio gamintojo akcijų, o „Dongwoon Securities“ analitikas neatmetė galimybės, kad jis norės dar labiau padidinti savo „Kia“ akcijų paketą.
Specialistai mano, kad „Kia“ turėtų pasekti automobilių detalių gamintojo „Hyundai Mobis“ pavyzdžiu. „Hyundai“ grupei pradėjus skirti didesnį dėmesį „Mobis“ pelningumui, šios bendrovės akcijų kaina per ketverius metus išaugo dešimteriopai.
Nors „Hyundai“ atstovai teigia, kad dėl savito abiejų markių įvaizdžio nesirengiama įsigyti visų „Kia“ akcijų, tačiau kai kurie analitikai mano, kad Chung Mong Koo planuoja perleisti grupės valdymą sūnui ir paversti „Kia“ pagrindine visos grupės holdingo kompanija.
Balandis 6, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Analize"
Parašykite komentarą