
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Ford“ tikisi nepavėluoti dar kartą
Gana vėlai įžengęs į kompaktinių vienatūrių segmentą – „Ford Focus C-Max“ nuo savo konkurentų atsiliko net keleriais metais – „Ford“ tikisi nepavėluoti dar kartą. Š is gamintojas viliasi, kad SAV koncepcinio automobilio pagrindu gaminamas modelis bus vienas pirmųjų savo klasėje.
SAV (Sports Activity Vehicle) yra skirtas žmonėms, kurie nori visiems gyvenimo atvejams tinkančio automobilio, pasižyminčio visureigio išvaizda, sedano dinamika bei vienatūrio erdvumu ir universalumu. Gamybai parengtas modelis turėtų debiutuoti rugsėjo mėnesį įvyksiančioje Frankfurto (Vokietija) automobilių parodoje.
„Ford of Europe“ yra pirmasis į šią nišą nusitaikęs Europos masinių automobilių gamintojas. Į naują segmentą rengiasi įžengti „Nissan“ bei prestižinės BMW ir „Mercedes-Benz“ markės.
„Ford of Europe“ valdybos pirmininkas Lewisas Boothas teigė, kad SAV „Ford“ modelių gamoje užims vietą tarp „Mondeo“ ir „Galaxy“. Jis taip pat teigė manąs, kad naujasis segmentas greitai išaugs. Pasak už rinkodarą ir pardavimus atsakingo „Ford of Europe“ viceprezidento Geoffo Politeso, SAV tipo modeliai turėtų būti patrauklesni už visureigius, nes pasižymės geresne išvaizda ir bus universalesni.
„Ford“ strategija atskleidžia Europos masinių automobilių gamintojų problemas. Smarkiai sumažėjus įprastų vidutinių automobilių pardavimams (pavyzdžiui, „Ford Mondeo“ pardavimai pernai nusmuko 14,3% iki 170,998 vnt.), gamintojai skuba pasiūlyti pirkėjų poreikius atitinkančius modelius ir taip išnaudoti perteklinius gamybinius pajėgumus.
„Global Insight“ analitikas Nigelis Griffithas teigė, kad SAV turėtų sudominti daugelį žmonių, tačiau automobilis turi tinkamai atrodyti ir atitikti pirkėjų lūkesčius. Anot jo, patrauklų tokio tipo modelį pasiūlęs gamintojas gali tikėtis didelio pardavimų augimo.
SAV, kaip ir naujos kartos „Mondeo“, bus gaminamas naujosios CD architektūros pagrindu. „Ford“ kol kas nekomentuoja šio modelio variklių gamos, tačiau manoma, kad vienas išjo agregatų bus S tipo „Jaguar“ naudojamas V6 dyzelinis variklis. Koncepcinio modelio išorė yra aptaki ir atletiška, o salone taip pat tvyro sportiško automobilio dvasia. Pasak „Ford of Europe“ dizaino skyriaus vadovo, šis koncepcinis modelis atskleidžia naująją „Ford“ dizaino kryptį.
Siekdami padidinti SAV universalumą, konstruktoriai numatė galimybę gale esančių trijų atskirų sėdynių išdėstymą keisti distancinio valdymo pulteliu – spustelėjus mygtuką vidurinė sėdynė pavažiuoja atgal, o šoninės šiek tiek pasislenka į vidurį, ir keleiviai gali jaustis laisviau. Be to, SAV bagažinėje montuojami bagažo tvirtinimo bėgeliai.
Gegužė 27, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Analize"
Parašykite komentarą