
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Fiat“ viltis atsigauti žlugdo prastas pasirodymas namų rinkoje
Nepaisant naujų modelių „Fiat Panda“ ir „Lancia Ypsilon“ pristatymo, „Fiat“ namų rinkos dalis pernai išliko tokia pati kaip ir 2003 m. – 28%. Gruodį „Fiat“ užėmė vos 26,6% Italijos rinkos, tuo tarpu rekordinis „Fiat“ pasiektas lygis yra 60%. Iki 2007 m. Italijos gamintojas vis dar tikisi kontroliuoti 30,5% namų rinkos.
Italijos rinkai tenka apie 40% „Fiat“ pardavimų. „Fiat“ nukentėjo nuo šiuo metu Europos automobilių rinkoje vyraujančios stagnacijos, mažos paklausos Italijoje, augančių žaliavų kainų bei itin aršios konkurencijos.
„Fiat“ pardavimai Italijoje pernai išaugo 1%, o bendras rinkos augimas buvo 0,5%. Gruodį „Fiat“ pardavimai padidėjo 2,4%, o bendras rinkos augimas siekė 5,2%.
Specialistai prognozuoja, kad ir šie metai bus ne lengvesni – Italijos rinka gali sumažėti 6,6%, o dileriai norėdami paskatinti pardavimus turės pasiūlyti įvairių nemokamų priedų ir patrauklių finansavimo pasiūlymų. Š iemet „Fiat“ toliau tęs ginčą su „General Motors“ dėl „Fiat Auto“ pardavimo ir pristatys naują „Punto“ modelį bei naują universalą. Š į rudenį įvyksiantis „Punto“ pristatymas „Fiat“ yra labai svarbus, nes dabartinis modelis sudaro apie 30% bendrovės pardavimų.
„Fiat“ teigia, kad pernai pardavimų pelningumas padidėjo, nes net 70% pardavimų teko privatiems asmenims. 2003 m. šis rodiklis siekė 63%. Privatiems asmenims parduodamų automobilių pelno marža yra didesnė nei tų, kurie parduodami nuomos firmoms, didelių įmonių automobilių parkams ar dilerių reikmėms.
Teigiama, kad 59% Italijos dilerių gruodį jautė sumažėjusį užsakymų skaičių. Padėtį išgelbėjo tik pora papildomų darbo dienų – kitu atvejų praeitą mėnesį būtų užfiksuotas pardavimų smukimas. Gruodį Italijoje įregistruota 149,900 naujų automobilių, o per visus praeitus metus – 2,26 mln. vnt.
Geriausiai Italijos rinkoje gruodį sekėsi „Hyundai“ ir „Kia“ – „Kia“ registravimas išaugo net 215%, o rinkos dalis pasiekė 2,4%. Daugiausiai per 2004 m. Italijoje išaugo „šMazda“ – net 72%, o labiausiai nusmuko „Seat“ – 18%.
Sausis 19, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Analize"
Parašykite komentarą