„Fiat“ viltis atsigauti žlugdo prastas pasirodymas namų rinkoje

Nepaisant naujų modelių „Fiat Panda“ ir „Lancia Ypsilon“ pristatymo, „Fiat“ namų rinkos dalis pernai išliko tokia pati kaip ir 2003 m. – 28%. Gruodį „Fiat“ užėmė vos 26,6% Italijos rinkos, tuo tarpu rekordinis „Fiat“ pasiektas lygis yra 60%. Iki 2007 m. Italijos gamintojas vis dar tikisi kontroliuoti 30,5% namų rinkos.

Italijos rinkai tenka apie 40% „Fiat“ pardavimų. „Fiat“ nukentėjo nuo šiuo metu Europos automobilių rinkoje vyraujančios stagnacijos, mažos paklausos Italijoje, augančių žaliavų kainų bei itin aršios konkurencijos.

„Fiat“ pardavimai Italijoje pernai išaugo 1%, o bendras rinkos augimas buvo 0,5%. Gruodį „Fiat“ pardavimai padidėjo 2,4%, o bendras rinkos augimas siekė 5,2%.

“Fiat Punto”

Specialistai prognozuoja, kad ir šie metai bus ne lengvesni – Italijos rinka gali sumažėti 6,6%, o dileriai norėdami paskatinti pardavimus turės pasiūlyti įvairių nemokamų priedų ir patrauklių finansavimo pasiūlymų. Š iemet „Fiat“ toliau tęs ginčą su „General Motors“ dėl „Fiat Auto“ pardavimo ir pristatys naują „Punto“ modelį bei naują universalą. Š į rudenį įvyksiantis „Punto“ pristatymas „Fiat“ yra labai svarbus, nes dabartinis modelis sudaro apie 30% bendrovės pardavimų.

„Fiat“ teigia, kad pernai pardavimų pelningumas padidėjo, nes net 70% pardavimų teko privatiems asmenims. 2003 m. šis rodiklis siekė 63%. Privatiems asmenims parduodamų automobilių pelno marža yra didesnė nei tų, kurie parduodami nuomos firmoms, didelių įmonių automobilių parkams ar dilerių reikmėms.

“Fiat Panda 4×4″

Teigiama, kad 59% Italijos dilerių gruodį jautė sumažėjusį užsakymų skaičių. Padėtį išgelbėjo tik pora papildomų darbo dienų – kitu atvejų praeitą mėnesį būtų užfiksuotas pardavimų smukimas. Gruodį Italijoje įregistruota 149,900 naujų automobilių, o per visus praeitus metus – 2,26 mln. vnt.

Geriausiai Italijos rinkoje gruodį sekėsi „Hyundai“ ir „Kia“ – „Kia“ registravimas išaugo net 215%, o rinkos dalis pasiekė 2,4%. Daugiausiai per 2004 m. Italijoje išaugo „šMazda“ – net 72%, o labiausiai nusmuko „Seat“ – 18%.

Sausis 19, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Analize"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: