
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Citroen C6“: svarbiausia – kokybė
„PSA/Peugeot-Citroen“ valdomas Prancūzijos gamintojas „Citroen“ ėmėsi visų įmanomų priemonių siekdamas užtikrinti į prestižinių didelių automobilių segmentą nusitaikiusio C6 modelio sėkmę: gamintojas nustatė gana kuklius pardavimo planus, patobulino patį gamybos procesą bei pasiekė, kad C6 gautų aukščiausius įvertinimus „EuroNCAP“ saugumo bandymuose.
C6 yra pirmasis didelis „Citroen“ automobilis nuo 2000 m. liepos, kuomet buvo nutraukta XM modelio gamyba. Pastarasis modelis buvo gaminamas vienuolika metų. Nustatydamas kuklius pardavimo tikslus „Citroen“ tikisi išvengti nusivylimo, kuris anksčiau lydėdavo didžiuosius prancūziškus automobilius. Tai pačiai PSA grupei priklausančiam „Peugeot“ nė ištolo nepavyko priartėti prie 607 modelio pardavimų tikslo – 40 tūkst. vnt. per metus. „Renault Vel Satis“ dar labiau prašovė pro planuotą 50 tūkst. vnt. metinę apimtį.
„Citroen“ tikisi per metus realizuoti bent 20 tūkst. C6 automobilių. Toks tikslas gana kuklus, nes, šio gamintojo apskaičiavimais, per metus Europoje parduodama apie 450 tūkst. prestižinių sedanų.
„Citroen“ siekia, kad jos flagmanas C6 neturėtų nė mažiausių gamybos defektų. Dėl to Rennes gamykloje Prancūzijoje šio modelio surinkimo linija juda labai lėtai. C6 gamybos vadovo Stephane,o Riaud,o teigimu, C6 gamyba trunka 50-60 valandų, tuo tarpu kuklesnis C4 modelis pagaminamas vos per 20 valandų. C6 kokybės patikra trunka apie 10 valandų, o šį modelį gaminantys darbininkai buvo apmokyti specialia kruopštumą skatinančia „Smulkmenų meno“ programa.
Viena išpriežasčių, kodėl „Citroen“ skiria tiek daug dėmesio C6 kokybei, yra C5 modelio debiutą lydėję elektronikos defektai. Prancūzijos gamintojas akcentuoja ne tik C6 kokybę, bet ir saugumą. Š is modelis „EuroNCAP“ bandymuose gavo didžiausius įvertinimus už keleivių ir pėsčiųjų saugumą. C6 yra pirmasis sedanas, už pėsčiųjų saugumą gavęs visas keturias žvaigždutes. C6 variklio gaubtas avarijos metu pakyla į viršų padidindamas smūgį absorbuojančią erdvę tarp variklio dangčio ir paties agregato. Tokius pašokančius variklio gaubtus turės ir šiemet pasirodysiantys „Jaguar XK“ bei „Honda Legend“ modeliai.
„Peugeot 607“ debiutavo 2000 m. – beveik tuo pat metu, kai „Citroen“ nutraukė XM gamybą. 607 modelis savo pardavimų rekordą – 33,600 vnt. – pasiekė 2001 m. Tuo tarpu 2004 m. gamintojui pavyko parduoti vos 17,057 „Peugeot 607“ automobilius. Tuo tarpu „Renault“ sekėsi dar prasčiau – 2004 m. ji pardavė viso labo 8,559 vnt. „Vel Satis“.
Prancūzijos gamintojai tikina, kad prestižinių sedanų rinkoje jiems konkuruoti yra itin sunku, nes tokį automobilį susiruošę įsigyti žmonės dažniausiai renkasi BMW, „Mercedes-Benz“ ir „Audi“ sedanus arba pirmųjų dviejų gamintojų bei „Volvo“ gaminamus prestižinius visureigius.
Vasaris 6, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Analize"
Komentarai
benas
(Y)
Parašykite komentarą