
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Chrysler Group“ pasimokys išklaidų Europoje
Paskirtasis „Chrysler Group“ vadovas Tomas LaSorda tikina, kad grupės sėkmė priklauso nuo plėtros Europoje ir Azijoje. Anot jo, norint didinti pardavimų apimtis, reikia augti visose pasaulio rinkose. T.LaSorda pripažįsta, kad gamintojas šiek tiek pavėlavo, tačiau dabar jis puikiai žino savo tikslus.
Vadovas žada, kad „Chrysler“ pasimokys išsavo klaidų ir pateiks konkrečioms rinkoms pritaikytus produktus. Pasak T.LaSorda, didžiausios plėtros tikimasi Europoje ir Azijoje. Naująją „Chrysler“ strategiją puikiai iliustruoja „Dodge Caliber“ modelis. Š is penkių durų kompaktinis hečbekas Europoje debiutuos kitų metų birželį. T.LaSorda teigė, kad dabar Europos rinka susilauks išskirtinio dėmesio – bus pateikiami šiame regione populiarių klasių modeliai, dyzeliniai varikliai bei versijos su vairu dešinėje pusėje.
T.LaSorda pripažino, kad nieko nelaimėsi pasiūlęs tik benzininius modelius rinkoje, kurioje ypač populiarūs dyzeliniai agregatai. Vadovas teigė, jog gali būti, kad bus sukurtos Didžiosios Britanijos rinkai skirtų naujos kartos „Dodge Stratus“ ir „Chrysler Sebring“ modelių versijos su vairu dešinėje pusėje. Š ie automobiliai JAV rinkoje pasirodys 2007 m. Š iuo metu Europoje parduodama „Chrysler Sebring“ versija tik su kairėje pusėje įtaisytu vairu.
Š ių metų Ženevos automobilių parodoje debiutavusio „Nitro“ koncepcinio automobilio pagrindu „Dodge“ veikiausiai gamins Europos rinkai skirtą modelį, o rudenį pasirodys dyzelinės „Chrysler 300C“ ir „Chrysler 300C Touring“ versijos.
Anot T.LaSorda, „Chrysler“ grupė Europoje „Chrysler“, „Jeep“ ir „Dodge“ markių automobiliais nori prekiauti tuose pačiuose salonuose, nes tai leidžia padidinti prekybos apimtis bei pajamas. „AutoPacific“ analitikas Jimas Hallas mano, kad „Chrysler“ Europoje turės išesmės pakeisti savo įvaizdį, nes ankstesni modeliai neatitiko šio regiono poreikių.
„Chrysler“ tikisi iki 2009 m. metinius pardavimus padidinti iki 200 tūkst. vnt. Tuo tarpu pernai Senajame žemyne buvo realizuota apie 100 tūkst. „Chrysler“ ir „Jeep“ markių automobilių. „JATO Dynamics“ duomenimis, išjų 90,827 vnt. buvo parduoti Vakarų Europoje.
„Chrysler“ užsienio prekyba pernai buvo pelninga pirmą kartą nuo pat 1994 m. Š is gamintojas savo modeliais prekiauja 125 pasaulio šalyse. Didžiausią pirkėjų susidomėjimą užsienio rinkose kelia vienatūriai „Chrysler Voyager“, „Grand Voyager“ bei „PT Cruiser“ ir visureigiai „Jeep Cherokee“ ir „Grand Cherokee“.
„Chrysler“ atstovė spaudai Lori McTavish teigė, kad 2003-2007 m. šios grupės modelių skaičius Europoje išaugs iki 18, o versijų su vairu dešinėje pusėje padidės iki 12. Be to, net aštuoni šio gamintojo modeliai bus aprūpinti dyzelinėmis jėgainėmis. Per tą patį laikotarpį užsienio rinkose parduodamų „Chrysler“ grupės modelių turėtų padaugėti nuo 9 iki 20.
Rugsėjis 1, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Analize"
Parašykite komentarą