Tyrimas rodo, kad technologijos yra svarbios automobilių rinkodaroje

Naujausio „J.D. Power“ atlikto JAV automobilinės žiniasklaidos ir rinkodaros tyrimo duomenimis, orientavimasis į modernių technologijų entuziastus yra labai svarbi automobilių gamintojų rinkodaros strategija. Tyrimo metu net 30% naujų automobilių vairuotojų pagrindine savo pirkimo sprendimo priežastimi įvardijo naujausias technologijas. „J.D. Power“ šį tyrimą vykdo nuo 1987 m., tačiau dabar pirmą kartą respondentų paklausta apie technologijų svarbą jų sprendimui. Tyrimo metu apklausta beveik 29 tūkst. JAV vairuotojų, kurie nuo 2013 m. lapkričio iki 2014 m. spalio įsigijo naują automobilį.

Tyrimo metu paaiškėjo, kad prestižinių markių pirkėjams naujos technologijos yra svarbesnės nei masinių: 43% prestižinių ir 28% masinių markių pirkėjų naujas technologijas įvardijo kaip pirkimo motyvą. Tarp prestižinių markių technologijos labiausiai rūpi „Lincoln“, „Infiniti“, „Cadillac“ ir „Audi“ pirkėjams, o tarp masinių – „Mazda“, „Buick“ ir „Chrysler“. „J.D. Power“ automobilinės žiniasklaidos ir rinkodaros skyriaus vadovė Arianne Walker pastebi, kad siekdami efektyviai išnaudoti reklamai skirtas lėšas gamintojai turėtų atidžiai nusitaikyti į šiuos naujų technologijų gerbėjus.

Vaizdas per “Lincoln MKC” galinio vaizdo kamerą

A.Walker leidiniui „Automotive News“ atskleidė, jog pirkėjų amžius nėra tinkamas orientyras rinkodarai, nes naujomis technologijomis domisi ne tik jaunimas ir toli gražu ne visus jaunus pirkėjus domina technologijos. Tyrimo metu paaiškėjo, kad respondentus iki 34 metų technologijos domina panašiai kaip ir 55 gimtadienį atšventusius vairuotojus.

„J.D. Power“ taip pat ištyrė, kad technologijomis besidomintys automobilių pirkėjai yra ir aktyvūs žiniasklaidos vartotojai – jie gerokai daugiau laiko asmeniniais tikslais naršo internete, žiūri televizorių ir skaito žurnalus nei tie, kuriems automobilių technologijos nėra itin svarbios. Lyginant su praeitų metų duomenimis, žurnalų skaitomumas padidėjo ir dabar vidutinis naujo automobilio pirkėjas reguliariai skaito aštuonis žurnalus, o technologijomis besidomintys pirkėjai tai dažniau daro naudodamiesi programėle.

“Infiniti QX50″ salonas

Taip pat paaiškėjo, kad naujų automobilių pirkėjai iki 34 metų televizorių žiūri mažiau nei vyresnės kartos atstovai – vidutiniškai apie 20 valandų per savaitę, tuo tarpu 55 metų ir vyresni tai daro 35 valandas per savaitę. 35-54 metų naujų automobilių pirkėjai prie TV ekrano per savaitę praleidžia apie 24 valandas. Technologijų entuziastai televizorių žiūri vidutiniškai 33 valandas per savaitę ir labiausiai mėgsta serialus „The Walking Dead“ ir „The Big Bang Theory“ bei laidą „The Voice“.

Pasak A.Walker, dauguma naujų automobilių pirkėjų yra perkopę 50 metų, tad televizija vis dar yra svarbi rinkodaros priemonė, tačiau dalį reklamai skirtų lėšų gamintojai galėtų nukreipti į internetą bei žurnalus. Kaip ir būtų galima tikėtis, absoliuti dauguma (beveik 70%) naujų automobilių pirkėjų naudojasi socialiniais tinklais – dažniausiai „Facebook“, o po to „LinkedIn“ bei „Pinterest“.

Rugpjūtis 28, 2015   Įrašas priklauso rubrikai "Tendencijos"



Komentarai

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: