Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Tyrimas rodo, kad technologijos yra svarbios automobilių rinkodaroje
Naujausio „J.D. Power“ atlikto JAV automobilinės žiniasklaidos ir rinkodaros tyrimo duomenimis, orientavimasis į modernių technologijų entuziastus yra labai svarbi automobilių gamintojų rinkodaros strategija. Tyrimo metu net 30% naujų automobilių vairuotojų pagrindine savo pirkimo sprendimo priežastimi įvardijo naujausias technologijas. „J.D. Power“ šį tyrimą vykdo nuo 1987 m., tačiau dabar pirmą kartą respondentų paklausta apie technologijų svarbą jų sprendimui. Tyrimo metu apklausta beveik 29 tūkst. JAV vairuotojų, kurie nuo 2013 m. lapkričio iki 2014 m. spalio įsigijo naują automobilį.
Tyrimo metu paaiškėjo, kad prestižinių markių pirkėjams naujos technologijos yra svarbesnės nei masinių: 43% prestižinių ir 28% masinių markių pirkėjų naujas technologijas įvardijo kaip pirkimo motyvą. Tarp prestižinių markių technologijos labiausiai rūpi „Lincoln“, „Infiniti“, „Cadillac“ ir „Audi“ pirkėjams, o tarp masinių – „Mazda“, „Buick“ ir „Chrysler“. „J.D. Power“ automobilinės žiniasklaidos ir rinkodaros skyriaus vadovė Arianne Walker pastebi, kad siekdami efektyviai išnaudoti reklamai skirtas lėšas gamintojai turėtų atidžiai nusitaikyti į šiuos naujų technologijų gerbėjus.
Vaizdas per “Lincoln MKC” galinio vaizdo kamerą
A.Walker leidiniui „Automotive News“ atskleidė, jog pirkėjų amžius nėra tinkamas orientyras rinkodarai, nes naujomis technologijomis domisi ne tik jaunimas ir toli gražu ne visus jaunus pirkėjus domina technologijos. Tyrimo metu paaiškėjo, kad respondentus iki 34 metų technologijos domina panašiai kaip ir 55 gimtadienį atšventusius vairuotojus.
„J.D. Power“ taip pat ištyrė, kad technologijomis besidomintys automobilių pirkėjai yra ir aktyvūs žiniasklaidos vartotojai – jie gerokai daugiau laiko asmeniniais tikslais naršo internete, žiūri televizorių ir skaito žurnalus nei tie, kuriems automobilių technologijos nėra itin svarbios. Lyginant su praeitų metų duomenimis, žurnalų skaitomumas padidėjo ir dabar vidutinis naujo automobilio pirkėjas reguliariai skaito aštuonis žurnalus, o technologijomis besidomintys pirkėjai tai dažniau daro naudodamiesi programėle.
“Infiniti QX50″ salonas
Taip pat paaiškėjo, kad naujų automobilių pirkėjai iki 34 metų televizorių žiūri mažiau nei vyresnės kartos atstovai – vidutiniškai apie 20 valandų per savaitę, tuo tarpu 55 metų ir vyresni tai daro 35 valandas per savaitę. 35-54 metų naujų automobilių pirkėjai prie TV ekrano per savaitę praleidžia apie 24 valandas. Technologijų entuziastai televizorių žiūri vidutiniškai 33 valandas per savaitę ir labiausiai mėgsta serialus „The Walking Dead“ ir „The Big Bang Theory“ bei laidą „The Voice“.
Pasak A.Walker, dauguma naujų automobilių pirkėjų yra perkopę 50 metų, tad televizija vis dar yra svarbi rinkodaros priemonė, tačiau dalį reklamai skirtų lėšų gamintojai galėtų nukreipti į internetą bei žurnalus. Kaip ir būtų galima tikėtis, absoliuti dauguma (beveik 70%) naujų automobilių pirkėjų naudojasi socialiniais tinklais – dažniausiai „Facebook“, o po to „LinkedIn“ bei „Pinterest“.
Rugpjūtis 28, 2015 Įrašas priklauso rubrikai "Tendencijos"
Komentarai
dsis-conf
mustard pinafore best under armour basketball shoes leather phone cases amazon salwar neck designs for fat ladies nfl ny giants knit hat company red yankee fitted grey underbrim
dsis-conf http://www.dsis-conf.net/
toptorah
nike air max 90 hyperfuse rojo 39nike air max 2017 silver bulletwomens nike air max thea shoesadidas superstar blondey blanc luis boutin shoes 12 nike air jordan i shoes athleta pack everywhere halter dressbelt one piece dresswhite button up dress womensdress set for women adidas yeezy v2 release date air jordan son of mars low blanco rojo
toptorah http://www.toptorah.com/
droitausommeil
football trikot steelersgoat wearing tom brady jerseyceltic kit 2014patrick marleau penguins jersey coach signature jacquard walletcoach brass chain strapmichael kors iphone 6 casecoach swagger shoulder bag 20 air jordan true flight blanco and rojo knit newsboy hat pattern baby youtube mohamed salah egypt national team jerseyneymar football kit juniorchelsea team shirttrae young shirt jersey blue flowy dress shorttraditional chinese kimono dressenza costa ribbed dressred and black ball gown wedding dress
droitausommeil http://www.droitausommeil.net/
biosavons
party wear near meloft bird tiered dressmoroccan house dressh m palm print dress moncler tatiemoncler gebroulazmoncler tweed jacketmoncler white body warmer
biosavons http://www.biosavons.com/
polofutar
nike air more uptempo royal bleunike free run 3 azul mujeresnike sb svart jumperjordan schuhe vi daniel jones giants jersey for cheapliverpool fc clothing for cheapnba lakers lebron james for cheapjersey jets for cheap jersey home tottenham for cheap suh nebraska jersey for cheap pandora oval earrings huk short sleeve fishing shirtyves saint laurent t shirt womensstafford classic fit premium performance heavyweighttommy hilfiger original regular fit crew
polofutar http://www.polofutar.com/
Parašykite komentarą