„Seat“ keičia pozicionavimą iš sportiškumo į šeimyniškumą

Kaip praneša „Automotive News Europe“, „Volkswagen“ grupei priklausančios „Seat“ markės vadovas Juergenas Stackmannas teigia, jog jau nebesiekiama tapti ispaniškąja „Alfa Romeo“ varžove ir atsisakoma sportiško įvaizdžio. Vadovas atkreipė dėmesį, kad pagal pardavimų apimtis „Seat“ gerokai lenkia „Alfa Romeo“. 2002-2007 m. „Seat“ buvo priskirta „Volkswagen“ grupės „Audi“ padaliniui ir pagal tuometinio valdybos pirmininko Ferdinando Piecho užmojus turėjo tapti panaši į „Alfa Romeo“. Net ir tuometis „Seat“ šūkis buvo „Auto Emoción“, tačiau vėliau jį pakeitė „Enjoyneering“ o šiandien ši markė akcentuoja mėgavimąsi technologijomis (Technology to Enjoy).

“Seat Alhambra”

J.Stackmanno teigimu, lūžis įvyko 2009 m., kuomet buvo nuspręsta naujos kartos „Leon“ modelį orientuoti ne į sportiško automobilio ieškantį jaunimą, bet į šeimas. „Leon“ netgi aplenkė „Ibiza“ ir tapo populiariausiu „Seat“ modeliu. Ispanijos markės patrauklumą šeimoms turėtų padidinti planuojami visureigiai – jau kitais metais pasirodys vidutinio dydžio visureigis, sukurtas MQB platformos pagrindu ir giminingas antrosios kartos „Volkswagen Tiguan“.

“Seat Leon ST”

„Seat“ vadovo teigimu, „Leon“ orientavimas į šeimas ir universalo versijos įtraukimas buvo vienas iš dviejų lemtingų sprendimų, padėjusių markei pirmąjį šių metų ketvirti gauti pelno net po septynerių nuostolingų metų pertraukos. Antrasis sprendimas – tai „Audi Q3“ gamybos perkėlimas į nepilnu pajėgumu veikiančią Martorellio gamyklą netoli Barselonos. J.Stackmannas tvirtina, kad Q3 pagerino visos šios gamyklos produkcijos kokybę, o būtent kokybė ir yra markės stiprybės pamatas. Vadovas atskleidė, kad stiprindamas markę jis ima pavyzdį iš daug geresnį įvaizdį turinčios „Volkswagen“ markės, o paklaustas, kuo „Seat“ dabar skirsis nuo „Volkswagen“, atsakė, jog Ispanijos markė pasižymės išraiškingesniu dizainu.

Rugpjūtis 27, 2015   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Komentarai

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: