Naujos kartos „Audi Q7“: lengvesnis, taupesnis ir greitesnis

Dabartinis pirmosios kartos „Audi Q7“ debiutavo dar 2005 m., tad pagal gamybos trukmę savo klasėje, ko gero, nusileidžia tik pirmosios kartos „Volvo XC90“, kuris buvo gaminamas beveik 12 metų. Nors prieš aštuonis-devynis metus Q7 atrodė pakankamai modernus ir konkurencingas modelis, laikui bėgant jis ėmė prarasti savo pozicijas, nes konkurentai nesnaudė: 2010 m. pasirodė naujos kartos „Volkswagen Touareg“ ir „Porsche Cayenne“, po metų debiutavo naujas „Mercedes-Benz ML“, pernai BMW pristatė naujos kartos X5, o šiemet – ir X6, galiausiai visai neseniai „Volvo“ į rinką įvedė antrosios kartos XC90. Naujasis „Audi Q7“ turėtų padėti gamintojui atsikovoti prarastą rinkos dalį.

“Audi Q7″

Naujas „Audi“ visureigis yra gerokai lengvesnis už savo pirmtaką: priklausomai nuo pasirinkto variklio, Q7 „numetė“ iki 325 kg ir, gamintojo teigimu, tapo lengviausiu savo klasėje. Kėbulo konstrukcijoje panaudojus daug aliuminio bei derinant skirtingas medžiagas pavyko sutaupyti 71 kg. Važiuoklė taip pat yra daugiau nei 100 km lengvesnė. Visureigio svorio centras pažemėjo, jis tapo 3,7 trumpesnis ir 1,5 cm siauresnis, tačiau gamintojas tikina, kad automobilio salonas tapo netgi erdvesnis. Standartiškai Q7 bus penkiavietis, tačiau panorėjus bus galima užsisakyti ir dvi papildomas trečios eilės sėdynes.

“Audi Q7″

„Audi“ nepamiršo ir variklių tobulinimo: teigiama, kad benzininių TFSI variklių degalų sąnaudos sumažėjo vidutiniškai 28%, o dyzelinių TDI – 23%. Naujasis Q7 iš pradžių turės 3,0 TDI (200 kW) dyzelinį bei 3,0 TFSI (245 kW) benzininį agregatus. Kiek vėliau pirkėjams bus pasiūlyta ir silpnesnių variklių: Europoje pasirodys 3,0 TDI (160 kW) dyzelinis motoras, o JAV bei Azijos rinkose bus pasiūlytas 2,0 TFSI (185 kW) benzininis agregatas. Naujas modelis bus gerokai vikresnis už savo pirmtaką: su 3,0 TDI (200 kW) varikliu iki 100 km/val. šis didelis visureigis įsibėgės vos per 6,3 s, tuo tarpu dabartinis modelis užtrunka 7,8 s. Naujasis Q7 turės naują aštuonių laipsnių automatinę pavarų dėžę.

“Audi Q7″

Jau kitais metais pasirodys ir pirmasis „Volkswagen“ grupės įkraunamas dyzelinis hibridinis modelis: „Audi Q7 e-tron quattro“. Šios versijos degalų sąnaudos sudarys tik 1,7 ltr./100 km, o CO2 emisija nesieks nei 50 g/km. Pilnai įkrovus akumuliatorių, hibridinis Q7 galės nuvažiuoti iki 56 km varomas vien elektra. Hibridinio modelio ratus suks 3,0 TDI (190 kW) dyzelinio bei 94 kW elektros variklių tandemas, kurio bendra galia sieks 275 kW, o sukimo momentas – 700 Nm. Iki 100 km/val. hibridinis Q7 įsibėgės per 6,0 s.

“Audi Q7″ salonas

Kaip ir būtų galima tikėtis, naujasis Q7 bus aprūpintas moderniausiomis „Volkswagen“ grupės pramogų bei pagalbinėmis sistemomis. Rinkoje šis modelis turėtų pasirodyti 2015 m. vasarą.

Gruodis 19, 2014   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: