„Ford Mondeo“ gaus galingesnius variklius, kad būtų konkurencingesnis

Siekdamas sustiprinti naujojo „Mondeo“ konkurencines pozicijas „Ford Motor“ pasirūpino, kad šis modelis turėtų platesnę variklių gamą bei galingesnių agregatų pasirinkimą. Europos vidutinių automobilių segmente pagrindiniu „Mondeo“ varžovu bus naujasis „Volkswagen Passat“, tačiau gamintojas tikisi, kad ištaigingoji „Vignale“ komplektacija leis „Mondeo“ pasivaržyti ir su prestižiniais modeliais: 3 serijos BMW, Audi A4 bei C klasės „Mercedes-Benz“.

Naujojo „Mondeo“ pirkėjai galės rinktis net iš aštuonių variklių, o ankstesnis „Mondeo“ galėjo būti komplektuojamas su šešiais agregatais. Be to, „Mondeo“ turės 154 kW dyzelinę jėgainę bei vieną pirmųjų šioje klasėje hibridinių variklių. Naujasis „Ford“ modelis turės ir keturių varomų ratų versiją bei galės būti užsakomas su pažangia pėsčiųjų aptikimo sistema, kuri, užfiksavusi priekyje esančią kliūtį, pati ims stabdyti automobilį. Tiesa, „Mondeo“ laukia gana arši konkurencinė kova, nes naujasis „Passat“ taip pat siūlo ir keturių varomų ratų, ir automatinio stabdymo sistemas, o jo galingiausias 2,0 ltr. dyzelis išvysto net 176 kW.

“Ford Mondeo”

„Mondeo“ yra giminingas JAV rinkoje parduodamam „Fusion“ modeliui. Nors „Mondeo“ buvo pristatytas dar 2012 m., jo kelionė iki prekybos salonų užsitęsė dėl gamintojo sprendimo perkelti gamybą iš uždaromos Genko gamyklos Belgijoje į Valencijos gamyklą Ispanijoje. Naująjį „Mondeo“ bus galima įsigyti dar šiais metais, o prabangiosios „Vignale“ komplektacijos teks palaukti iki 2015 m. pavasario.

„Mondeo“ pirkėjai Lietuvoje iš pradžių galės rinktis iš trijų benzininių ir tiek pat dyzelinių variklių. Visi šio modelio agregatai, išskyrus tik hibridinį motorą, yra turbininiai. Benzininių motorų gamą sudaro 1,5 ltr. (118 kW) bei 2,0 ltr. (149 kW ir 176 kW) varikliai, o dyzelių mėgėjai galės rinktis iš 1,6 ltr. (85 kW) bei 2,0 ltr. (110 kW ir 132 kW) motorų. Europoje dar bus siūlomi ir benzininis 1,0 ltr. (92 kW) variklis bei hibridinė benzininė-elektrinė 2,0 ltr. (137 kW) jėgainė. Pastaroji labiau skirta toms rinkoms, kuriose automobiliams taikomi mokesčiai apskaičiuojami pagal CO2 emisijas, nes šios hibridinės versijos rodiklis yra tik 99 g/km. Tiesa, 1,6 ltr. „Econetic“ dyzelinės versijos tarša yra dar mažesnė – ji sudaro vos 94 g/km.

“Ford Mondeo”

Pigiausias benzininis „Mondeo“ Lietuvoje kainuos nuo 76’271 Lt (su 118 kW varikliu), o už kukliausią dyzelį teks pakloti bent 77’603 Lt (su 85 kW jėgaine). Naujojo „Passat“ pigiausia benzininė versija kainuoja 69’757 Lt (su 1,4 ltr. 92 kW motoru), tačiau dyzeliai yra gerokai brangesni ir kainuoja nuo 84’493 Lt (1,6 ltr. 88 kW variklis).

Nors rimčiausiais varžovais vidutinių automobilių klasėje bus „Mondeo“ ir „Passat“, jiems teks atlaikyti ir vis stipresnę prestižinių vidutinių modelių konkurenciją. „IHS Automotive“ prognozuoja, kad šiemet Vakarų Europoje bus parduota mažiau nei 500 tūkst. masinių vidutinių automobilių, nors 2011 m. jų rinka siekė per 800 tūkst. vnt. Vis dėlto naujų modelių pasirodymas turėtų pagyvinti šį segmentą ir prognozuojama, kad „Mondeo“ pardavimai kitąmet gali pasiekti 100 tūkst. vnt., nors pernai nesiekė nei 45 tūkst. vnt.

“Ford Mondeo” salonas

„Ford“ tikisi, kad naujas 2,0 ltr. 154 kW dyzelis leis „Mondeo“ geriau konkuruoti su net 176 kW turinčiu naujojo „Passat“ 2,0 ltr. motoru. Tiesa, už didelę galią reikia ir daug mokėti, tad galingiausius dyzelius turbūt sutiksime gana retai. 154 kW „Mondeo“ dyzelinį agregatą gamina „PSA/Peugeot-Citroen“ ir „Mondeo“ bus pirmasis modelis, gavęs šį variklį.

Spalis 21, 2014   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: