„Volvo“ pristato savo naująjį flagmaną XC90

„Volvo“ galiausiai pristatė ilgai lauktą savo flagmaną XC90, kuris po ilgos pertraukos tapo pirmuoju Švedijos gamintojo automobiliu, sukurtu savarankiškai, be ankstesniojo savininko „Ford Motor“ technologijų ir komponentų. Šio visureigio sėkmė „Volvo“ yra labai svarbi siekiant įvykdyti užsibrėžtą tikslą iki 2020 m. metinius pardavimus padidinti kone dvigubai iki 800 tūkst. vnt. Pristatydamas XC90 Švedijos gamintojas atkreipia dėmesį į naują išvaizdą, naujas saugumo sistemas, taupesnius variklius, ištaigingesnį interjerą bei visiškai naują architektūrą.

“Volvo XC90″

XC90 yra pirmasis „Volvo“ modelis, sukurtas naudojant naują Kintamo dydžio produktų architektūrą („Scalable Product Architecture“, SPA). Šios modulinės architektūros pagrindu bus kuriami ir visi kiti būsimi „Volvo“ modeliai, išskyrus tik pačius mažiausius, kurie konstruojami kartu su Kinijos gamintoju „Geely“, 2010 m. perėmusiu „Volvo“ kontrolę iš „Ford Motor“. Ši architektūra turi sudaryti sąlygas skirtinguose modeliuose panaudoti daug bendrų komponentų ir taip gauti mąsto ekonomijos efektą. Be to, ji konstruktoriams ir dizaineriams leis naudoti įvairesnius sprendimus nevaržydama jų griežtais ratų bazės, iškyšų ilgio ar svorio ribojimais.

Įdomi naujojo XC90 savybė yra ta, kad jis bus komplektuojamas tik su 4 cilindrų benzininėmis bei dyzelinėmis jėgainėmis. Galingiausias šio visureigio agregatas žymimas T8 indeksu ir yra vadinamas „dvigubu varikliu“ („Twin Engine“). Iš tiesų tai priekinius ratus varančio turbina ir kompresoriumi aprūpinto 2,0 ltr. benzininio agregato ir galinius ratus sukančio 60 kW elektrinio variklio tandemas. Įprastinėmis sąlygomis benzininis variklis dirba kartu su elektriniu motoru, tačiau panorėjus galima spustelėti mygtuką, perjungti XC90 į pilnai elektrinį režimą ir apie 40 km atstumą įveikti tyliai bei neteršiant oro. Bendra šių variklių galia sudarys apie 400 AG. XC90 pirkėjams bus pasiūlyti dar keturi varikliai: benzininiai T5 (254 AG) ir T6 (320 AG) bei dyzeliniai D4 (190 AG) ir D5 (225 AG).

“Volvo XC90″

Dėl ilgesnio variklio gaubto ir platesnės pečių juostos XC90 atrodo sportiškesnis už savo pirmtaką. Automobilio išorėje akį patraukia ir padailintas „Volvo“ markės ženklelis, ir Skandinavijos griaustinio dievo Toro kūjį primenančios T formos dienos šviesų lempos, kurias veikiausiai išvysime ir kituose naujuose „Volvo“ modeliuose ir kurios taps neatsiejamu šios markės akcentu. Tuo tarpu viduje pirmiausiai pastebėsime milžinišką centrinį displėjų, kuris leido iki minimumo sumažinti mygtukų kiekį.

“Volvo XC90″ salonas

„Volvo“ dažnai mėgsta pabrėžti savo automobilių saugumą, tad naujasis XC90 taip pat nėra išimtis. Teigiama, kad šis modelis turės gausiausią standartiškai montuojamą saugumo įrangą. Iš naujovių galima paminėti sistemą, automatiškai stabdančia automobilį, jei vairuotojas mėgina sukti į šoną priešpriešais artėjant kitai transporto priemonei, bei sistemą, saugančią keleivius nuo sužeidimo automobiliui nuvažiavus nuo kelio.

„Volvo XC90“ bus galima išvysti spalį vyksiančioje Paryžiaus automobilių parodoje, o prekyboje jis pasirodys kitų metų pradžioje.

Rugpjūtis 28, 2014   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: