„Toyota“ svarsto, ar naujos kartos „Prius“ reikia visų ratų pavaros

Naujos kartos „Toyota Prius“, populiariausias pasaulyje hibridinis automobilis, galės turėti ličio jonų bateriją ir galimai galės būti varomas keturiais ratais. Apie šį modelį paaiškėjo naujų faktų, kai „Toyota“, siekdama užtikrinti sklandų debiutą, perkėlė gamybos pradžią nuo 2015 m. pavasario iki gruodžio. Ketvirtos kartos „Prius“ suteiks galimybę pasirinkti iš dviejų baterijos variantų – pigios nikelio-metalo hidrido baterijos arba ličio jonų baterijos. „Toyota“ atstovas Koei Saga užsiminė, jog „Prius“ bus varomas priekiniais (dabartinis variantas) arba visais keturiais ratais. Tačiau K.Saga nepateikė jokių tikslesnių detalių apie baterijas ar automobilio versijas. Vis dėlto, „Toyota“ inžinieriai nori praplėsti automobilio konfigūracijų bei kėbulo tipų gamas. Nauja hibridinė sistema turėtų būti mažesnė, lengvesnė ir efektyvesnė.

“Toyota Prius”

Pasirinkimo iš dvejų skirtingų baterijų galimybė lems pigios versijos su laiko patikrinta nikelio-metalo hidrido technologija, kurią „Toyota“ naudoja nuo tada, kai pradėjo gaminti „Prius“ 1997 m., atsiradimą. Tiems, kurie teikia pirmenybę didesniam elektra varomo variklio įveikiamam atstumui, bus pasiūlytas modelis su ličio jonų baterija, kuris kainuos brangiau. K.Saga užtikrino, kad baterijos bus atnaujintos, technologijos peržiūrėtos ir vairuotojus nustebins automobilio ekonomiškumas.

Su naujuoju „Prius“ taip pat debiutuos ir nauja modulinė automobilių architektūra, kuri toliau didins skirtingų modelių dalių standartizaciją siekiant pagerinti kokybę ir sumažinti išlaidas.

Liepa 17, 2014   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: